ראש עיריית באר שבע: דין פצמ"ר לעוטף כדין תל אביב

מוטי סבן 1 Comment on ראש עיריית באר שבע: דין פצמ"ר לעוטף כדין תל אביב

ראש העיר של באר שבע, התבטא היום לאחר נפילת הרקטה בשטח העיר. לדבריו: מדינת ישראל לא יכולה להמשיך ולהבליג; בלונים, עפיפונים, בטח פצמ"רים וטילים, בהמשך האמר דנילוביץ': כי עדיף פתרון מדיני על צבאי, העיקר שיהיה שקט

צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רוצים שקט:  ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' פנה היום (חמישי) במסר ברור לראש הממשלה וההנהגה, לאחר נפילת הרקטה בתחומי העיר. "דין פצמ"ר לעבר עוטף עזה הוא כדין טיל לתל אביב. אנחנו לא ששים אלי קרב למערכה נוספת. אם אפשר להגיע לידי רגיעה בתיווך המצרים – עדיף. אך המציאות כפי שהיא ביממה האחרונה לא יכולה להימשך".

עוד הוסיף דילוביץ': "התעוררנו לבוקר חדש, ארבע שנים אחרי מבצע צוק איתן, בהן העיר באר שבע בעצם הייתה מאוד שלווה ושקטה", אמר ראש העיר.

"כרגע נפל טיל צפונית לעיר. אני רוצה להרגיע את הציבור, אין נפגעים, הכל נמצא בשליטה מלאה. כרגע אנחנו נמצאים בהתייעצות עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף שמקיימים הערכות מצב לגבי ההמשך, מכיוון שצפויים להיות שני אירועים מאוד  גדולים היום בבאר שבע – אני מקווה שבחצי שעה הקרובה תהיה לנו תשובה, אחרי שהגורמים המדיניים והביטחוניים יקיימו התייעצויות ויראו לאן זה הולך, להתחממות או לרגיעה".

ראש העיר נשאל, מה הוא מצפה מהממשלה בעת הזו: "התבטאתי גם בעבר אחרי הסבבים הקודמים. אני חושב שדינו של פצמ"ר שנורה לכיוון עוטף עזה הוא כדין טיל שנורה לכיוון ת"א.

מדינת ישראל לא יכולה להמשיך ולהבליג; בלונים, עפיפונים, בטח פצמ"רים וטילים. אנחנו לא ששים אלי קרב ואף אחד לא רוצה עוד מערכה ועוד מלחמה. אני יודע שמתקיימות התייעצויות ומתקיימים מגעים מדיניים, אמר רוביק.

לדבריו עדיף תהליך מדיני על פני צבאי: אם מדינת ישראל יודעת לפתור את זה מול המצרים ולהביא לשקט ורגיעה זה עדיף, אבל אם לא תהיה ברירה וזה נמשך, והאחים והאחיות שלנו בעוטף עזה ממשיכים להיות במרחבים המוגנים, בממ"דים ובכל כמה דקות יש להם אזעקה – זו מציאות שאי אפשר להסכים לה. אנחנו דורשים ממדינת ישראל לעשות מעשה".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נכון מאוד גם כל איזור עוטף עזה